UKENS MATPLAN- OG HANDEL

God søndag!

Forrige uke hos oss var litt kaotisk, og vi spiste take-away både en og to dager. Jeg orket rett og slett ikke å lage mat, da jeg følte meg helt slått ut og hadde veldig lite energi. Og er ikke middagene for hele uken planlagt og handlet inn i forkant så blir det take-away.

Vi var derfor først i går og handlet inn for den kommende uken.

 

Matplanen vår ser slik ut:

Lørdag

Biff med ovnsstekte poteter, ovnsbakte tomater og løk, og bearnaise

Søndag

Wok med nudler, biff og grønnsaker

Mandag

Spaghetti Bolognese

Tirsdag

Lakseform

Onsdag

Kjøttkaker med poteter og gulrøtter, og fløtesaus

Torsdag

Pasta Carbonara

Fredag

Joakim skal ut så jeg skal spise fiskegrateng

Totalt kom handelen på 1800,-.

 



Instagram HER Snapchat HER

14 kommentarer
    1. Gleder meg til du legger ut mere matbilder og oppskrifter 😊 Sliter bestandig med va vi ska ha til middag… Får så mye inspirasjon av deg å det du legger ut. Er flere ganger innom for å se om du har lagt ut noe 😊 ha en fin kveld. Klem

      1. Hei Ole! Takk for det. Vi spiser variert og unner oss en blanding av alt i hverdagen, inkludert masse grønnsaker 🙂

    2. Hei, ser på snap at dere har gått med på å bruke deres barn i reklame.
      Lurer på hvilke tanker dere har gjort dere om dette før dere sa ja til det?

      1. Hei Janne! Hvor har du sett at vi har gått med på å bruke vårt barn i reklame? Dette er ikke noe vi har tatt stilling til enda, og vil gjøre det når barnet kommer.

        1. Er ikke dere ambassadører for barnas hus da? Da vil jeg anta at dere må selge bilder av datteren deres med barnas hus-klær/utstyr?

          1. Jo, og vi kommer til å være stolte ambassadører av Barnashus. Det står likevel ingen steder at man skal selge bilder av barna sine. Vi kommer til å gjøre det som føles riktig når den tid kommer. Hva andre gjør skal jeg ikke legge meg oppi.

            1. Står det ikke i kontrakten at dere skal vise klær og utstyr sammen med barnet? Og så får dere gratis ting til gjengjeld? Jeg syns det minner mistenkelig mye om å selge bilder av barna sine.
              Fint at dere kommer til å være stolte ambassadører. Håper Ella er like stolt når hun blir eldre og skjønner hvordan foreldrene har tjent penger på å selge bilder av henne.

          2. I alle dager, Marianne. Jeg har et barn som var modell for en strikkebok som liten. Nå som han er stor er han bare kjempestolt av det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg