UKENS MATPLAN- OG HANDEL

Vi har i dag vært og storhandlet for uken, og jeg gleder meg til en deilig uke med mye friske og gode råvarer! På fredag ser dere at vi skal ha fårikål til middag. Jeg har aldri laget det før, men jeg skal prøve meg frem og jeg håper det blir bra!

 

Lørdag: Taco

Søndag: Hjemmelaget burger med pommes frites (skikkelig søndagsmiddag!)

Mandag: Pannestekt laks med grønnsaker og saus

Tirsdag: Kyllingsalat

Onsdag: Vi har besøk så det blir take-out

Torsdag: Pasta Carbonara

Fredag: Fårikål

Handelen kom på ca 1800,-. Jeg synes det var litt dyrt, men vi kjøpte mye unødvendig vi sikkert kunne klart oss uten, som for eksempel smågodt til 200,- og to poser chips, men vi skal få lov til å kose oss!

I kveld gleder jeg meg til Joakim skal lage middag, så jeg kan bare slappe av og ta livet med ro. Jeg er litt sliten i kroppen etter å ha vært mye på farten, så det blir godt å ikke gjøre så mye. Jeg skulle egentlig vært i en bursdag i kveld, men jeg har lært at det er viktig å lytte til kroppen så derfor holder jeg meg hjemme!



Instagram HER – Snapchat HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg