Ukens matplan- og handel

God kveld ❤️

Endelig er vi tilbake i rutiner og struktur. Jeg er en person som liker å planlegge, og jeg blir gal av å ikke ha rutiner. Det var deilig i tre uker, men nå er det godt at vi både har fått laget matplan og handlet for hele uken. I går hadde vi middagsbesøk, så uken vår starter i dag.

 

 

Dette er matplanen vår denne uken:

Tirsdag

Pasta Bolognese

Onsdag

Lakseform – oppskriften på denne får du HER

Torsdag

Joakim skal på middag med jobben og jeg skal spise Kystens fiskegrateng

Fredag

Taco

Lørdag

Hjemmelaget pizza

Søndag

Takeaway

 

 

Totalt kom dette på 770 kroner. Joakim står og lager middag og jeg gleder meg til pastamiddag. Jeg elsker virkelig pasta!

Ha en fin kveld ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg