UKENS PLANER

Gooooood mandag ❤️

I dag er ingen blåmandag! I dag har jag masse energi og føler meg opplagt, til tross for at jeg ikke har sovet så godt. Men det er mye liv i magen og det er så fantastisk å kjenne, så da er det ingenting annet man kan gjøre enn å smile.

 

Denne uken har jeg ganske mange planer faktisk! Jeg jobber jo fortsatt 100% men skal gjøre en del etter jobb:

Mandag:

I dag har jeg time hos jordmor til svangerskapskontroll. Dette skulle egentlig vært min fjerde kontroll, men siden den tredje falt midt i sommerferien så hopper vi over den. Jeg har heller ikke hatt behov for den tredje, da jeg har følt meg helt fint og ikke vært bekymret for lille i magen. Fra nå av blir det dog hyppigere kontroller, og det synes jeg er fint! Etter jobb skal jeg lage matplan for hele uken, og så skal vi dra og storhandle, og så lage middag. Jeg følger opp med ukens matplan- og handel i eget innlegg. Joakim skal handle inn dørkarmer og rive ned den siste veggen som skal rives, og sette inn begge dørene til sine respektive rom, før han fortsetter med arbeidet resten av uken.

Tirsdag:

Jobb som vanlig, men etter jobb skal vi noe veldig gøy som jeg har gledet meg lenge til! Vi skal nemlig på 3-D ultralyd og se på baby Ella for andre gang (første gang var ordinær ultralyd). Dette ser jeg virkelig frem til og jeg håper vi får med oss noen fine bilder.

Onsdag:

Her har jeg ingen andre planer enn jobb, så planen er jo å hjelpe Joakim med barnerommet, eller i hvert fall det jeg kan bidra med. Joakim er så effektiv at han river ned en hel vegg på bare noen minutter, og jeg er ikke noen oppussingsekspert så jeg bruker litt lenger tid enn han på ting. Joakim må derfor stå og vente utålmodig på meg mens jeg styrer og ordner, hehe! Derfor er det egentlig best at han får jobbe i fred. Men jeg hjelper gjerne til altså, Joakim, bare så du vet det ☺️

Torsdag:

Torsdag kommer mamma på besøk. Det blir kaffe og kake som de gamle folka vi er. Etter besøket skal jeg nok bare jobbe litt med bloggen, rydde litt, og så slappe av i sofaen.

 

Jeg har forresten fått masse spørsmål om hvor bordet og stolene på kjøkkenet er fra, og de er fra Home & Cottage. Bordet heter Cirkle spisebord (det må bestilles i butikk, finnes ikke på nett), og stolene heter Colette spisestol.

 

Ha en fin mandag ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

 

 

2 kommentarer
    1. Høres ut som en fin uke du har i vente ❤ Så utrolig fin spisestue, det er så sosialt og fint med rundt bord.. Ønsker deg en fin dag 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg