VÅR FØRSTE BRYLLUPSDAG

    God tirsdag!

Jeg håper dere har hatt en fin start på uken? Det har i hvert fall vi! I går var det som kjent 1-års bryllupsdagen. Det er utrolig spesielt å tenke på at vi har blitt venner, kjærester, og ektepar på et år. De aller fleste kjenner jo sin partner fra før, men vi har brukt de siste 365 dagene aktivt på å bli kjent og å bli trygge på hverandre.

Vi er et par litt utenom det vanlige. I går var vi ikke på en vanlig date som mange andre gjør på 1-års bryllupsdagen sin. Vi var på matlagingskurs, av alle ting! Jeg skal en fortelle dere en funfact om meg, og det er at det kleineste jeg vet om er å sitte på en restaurant på date og spise. Jeg takler ikke presset og å måtte ha noe å snakke om under hele middagen. Derfor ville vi gjerne spise, men vi lagde både maten selv og spiste den sammen med andre, mens vi lærte masse nye triks. Maten smakte fortreffelig, og vi koste oss masse begge to. Jeg anbefaler virkelig alle par å dra på matkurs hvis man ikke er så glade i å lage mat! Det var veldig lærerikt og veldig gøy.

 

Vi fikk gavekort fra youwish.no av familien til Joakim i bryllupsgave, så denne brukte vi på matkurset. Tusen takk for en fin gave! Opplevelser sammen er for meg mye hyggeligere enn materielle ting. Det er viktig at vi gjør ting sammen bare vi to før vi blir foreldre, og jeg føler nå at vi har gjort masse gøy sammen og virkelig fått utnyttet tiden og fått mye kjærestetid.

Maten smakte like godt som det så ut. Jeg skal teste ut noen av oppskriftene og så dele dem med dere!



Instagram HER – Snapchat HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg