VÅRE SEPTEMBERPLANER

God tirsdag!

Åj som dagene går! Nå kjenner jeg på at dagene faktisk begynner å gå litt fortere, og det nærmer seg termin! Ikke bare nærmer det seg termin, men 1-års bryllupsdagen vår er rett rundt hjørnet, så september er og vil for alltid være en spesiell måned for oss.

Denne måneden har vi derfor litt forskjellige planer. Vi skal prøve å få så mye Sara og Joakim tid som mulig, før baby Ella melder sin ankomst.

 

 

Matlagingskurs. Til 1-årsdagen vår har vi bestilt oss thai matlagingskurs. Jeg elsker jo asiatisk mat, og har fått Joakim med på denne bølgen. Tenk så gøy det blir å lære oss noe nytt sammen, og som jeg kan dele med dere i etterkant! Jeg har alltid hatt lyst til å dra på matlagingskurs, og med gavekortet vi fikk i bryllupsgave hadde vi litt til overs som vi kunne bruke på det. Jeg tror det kommer til å bli en veldig hyggelig date, og jeg håper vi får med oss noen oppskrifter hjem som vi kan prøve ut.

Bursdager. Det er ganske mange i min venninnegjeng som har bursdag i september, så vi skal i både en og to 30-årsdager. 30 er et stort tall og jeg er glad jeg ikke lenger er den eneste som er 30 i venninnegjengen. Jeg er født tidlig i januar, og følte meg plutselig mye eldre enn alle andre da jeg fylte 30. Jeg gleder meg masse til flere feiringer!

 

 

Ammekurs. Jeg har tenkt til å fullamme, og håper virkelig jeg får det til. Jeg snakket en del med jordmor om det da jeg var der i går, og hun sa ifra om at det kommer til å bli intenst, men når man først finner balansen og teknikken så går det ganske lett. Så jeg håper at jeg og baby finner rytmen fort og jeg kan amme så lenge som mulig. Jeg skal derfor på ammekurs for å se om jeg kan lære noe for å føle meg tryggere når vi blir sendt hjem fra sykehuset. Jeg har aldri holdt i et nyfødt barn før, og kan veldig lite om diverse signaler som nyfødte sender ut, så jeg håper et ammekurs vil hjelpe meg å lære å lese barnets signaler både om når det trenger mat og når det har fått.

Innkjøp til baby Ella. Vi trenger å få hentet bilstolen som vi skal arve av et vennepar. Bilstolen skal vi få av bestekompisen til Joakim og kona hans, og vi stoler 100% på de ☺️. Vi må også kjøpe inn resten av tingene til barnerommet. Jeg skal blant annet ha en lenestol med tilhørende puff fra IKEA som ammestol, og så skal vi handle inn innredning til rommet, som teppe, lampe, etc. Jeg gleder meg til vi har gjort klart rommet og kan vise det til dere!

 

 



Instagram HER Snapchat HER

4 kommentarer
    1. Så mye koselig dere skal i september!😊
      Det er så fint å ha mye å glede seg til, og det største blir jo selvfølgelig når lille Ella skal komme!😍 Ha en fin tid fremover!😊

      1. jaa hun kan gjerne komme i slutten av oktober ☺️ Men det er så koselig å ha noe å glede seg til, så ventetiden ikke blir så lang! Ha en fin tid fremover du også ❤️

    2. Anbefaler deg å se på de skjønneste lamper dem har til barnerom på Feel på Metro Senter på Lørenskog.. 30= salg og på dem.. Mye annet fint til baby av ting der…

      Bare ett koselig tips ❤️🙏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg