VÅRT NYE GJESTEROM

God søndag, fine dere!

Jeg beklager at det har vært så stille fra meg her. Jeg har rett og slett manglet inspirasjon og ikke følt at jeg vil skrive ned noe bare for å skrive, så jeg har tatt en liten pause for å få være meg og få tilbake motivasjonen. Jeg får litt dårlig samvittighet for at jeg vet det er mange av dere som klikker dere inn her og så har jeg ikke oppdatert noe, men jeg håper dere har forståelse for det.

Nå som det er så fint vær her i Oslo, skal Joakim, Cleo og jeg ta oss en liten tur i parken og bare nyte solen og litt frisk luft. Vi har latet oss på sofaen hele morgenen, men må komme oss litt ut også og få beveget på oss. I kveld skal vi på kino og vi har bestemt oss for å se An Angel Has Fallen.

Før vi kommer oss ut har jeg lyst til å vise dere bilder av vårt nye gjesterom! Barnerommet mangler fortsatt litt ting, så det vil jeg vente med å vise dere til det er helt klart, men gjesterommet ble veldig fint og jeg er kjempe fornøyd med jobben Joakim har gjort. Han har som sagt delt opp et tidligere stort rom til to rom, og dette er resultatet på et av de to rommene.

Vi har malt om rommet fra en tidligere blågrå farge, til fargen 1145 Brand Stone fra Jotun. Jeg synes den passer bedre med resten av leiligheten, og gir en lun og varm farge til gjesterommet.

Jeg er veldig glad vi fant en plass til New York bildet mitt. Bildet har en stor betydning for meg, selv om det er fra IKEA og veldig mange andre har det. Da jeg kjøpte bildet drømte jeg meg alltid bort til New York og livet der, og en dag var jeg så tøff at jeg faktisk flyttet dit helt alene og laget meg et liv der. Jeg er veldig stolt over det, så det bildet vekker mange gode minner.

Jeg er fornøyd med at vi fikk et såpass stort rom til tross for at vi delte opp rommet i to.

Hva synes dere om vårt nye gjesterom?

Joakim har lovet å skrive et gjesteinnlegg til dere i dag, så hvis noen har noen spørsmål til han er det bare å legge igjen en kommentar! Stay tuned ♡



Instagram HER – Snapchat HER

4 kommentarer
    1. Wow så stort og fint gjesterom. Gleder meg til å se barnerommet. På vårt gjesterom har vi en super sovesofa slik at rommet kan brukes som TV-stue/spillstudio for datteren vår når hun har besøk. Så drar vi ut sofaen når det er overnatting.

      1. Ja, planen er at hvis vi får et søsken til Ella i fremtiden, så skal Ella flytte inn på gjesterommet og babyen inn i barnerommet. Og da kan vi ha sånne kreative løsninger 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg