Vennene mine og vennene dine

God dag ❤️

Det var ingen tvil om at jeg ikke bare ønsket å finne mannen i mitt liv, men jeg hadde også et stort ønske om at vennene mine ville godt overens med vennene til Joakim. Jeg har en stor vennegjeng som jeg er utrolig glad i, og som støtter meg og mine valg. Det var utrolig hyggelig at så mange kom i bryllupet, for det var jo en helt ukjent og ny opplevelse for meg der jeg trengte å ha vennene mine rundt meg. Tenk hvis det gikk dårlig og Joakim og jeg ikke klikket i det hele tatt?

Det som var så fint å se er ikke bare at vennene mine virkelig koste seg i bryllupet, men de koste seg sammen med vennene til Joakim! Alle klikket så bra og det ble en utrolig morsom fest med mye smil og latter. Det var rørende å se at de kom så godt overens og at praten fløt mellom alle sammen. Jeg tror ikke det var et eneste kleint øyeblikk under hele bryllupet.

 

 

Vi har i tiden etter bryllupet hatt noen fester hvor begge vennegjengene har vært med, og det er gøy at det går så fint! Vi er veldig glade i dere og setter pris på all støtten vi har fått av det som nå er vennene våre, og ikke bare vennene mine og vennene dine♡

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg