Vi går og går og går

God kveld ❤️

Nå er vi endelig tilbake på hotellet. I dag har vi gått og gått og gått. Vi har altså vært på farta fra vi stod opp til vi kom tilbake nå. Apple watchen min viser at jeg har gått 16800 skritt. Det er ikke dårlig for en gravid dame!

Vi har hatt en veldig koselig dag! Det pøøøøøsregnet på formiddagen, så vi satte oss på en turistbuss og kjørte rundt, før vi dro og shoppet litt til. Så kjørte vi videre med turistbussen, tilbake til hotellet for å legge fra oss, og så til Museum of Illusions. Det var litt skuff, men gøy å ha prøvd ut. Så tittet solen frem og vi satte oss ute og nøt litt godt å drikke. Så fant vi en god asiatisk restaurant og spiste middag. Maten var helt nydelig! Jeg får ikke nok av asiatisk mat, enda mer nå som jeg er gravid. Merkelig det der.

 

 

Nå sitter jeg med bena høyt opp og hviler i senga. Ganske sliten i ryggen og egentlig hele kroppen. I morgen skal vi ta bussen til Trakai, som er en gammel kommune som ligger litt utenfor Vilnius. Det gleder vi oss veldig til!

Håper du har en fin fredagskveld ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg