Vil vi vite kjønnet?

God morgen ❤️

Svaret på om vi vil vite kjønnet er ja. Likevel har jeg full forståelse for de som ikke ønsker å vite det, og synes det er ekstra spennende å vente og vil ha det som en overraskelse til babyen melder sin ankomst.

 

I dag går jeg inn i uke 18 ♡

 

Vi ønsker å vite hvem det er som gjemmer seg i magen. Vi har allerede bestemt oss for navn, både om det blir en gutt eller om det blir en jente, og både Joakim og jeg ønsker å vite det som er mulig å vite om babyen før den kommer. Magefølelsen min har ikke sagt mye om hva som gjemmer seg i magen min, da den har vært ikke-eksisterende. Vi er nysgjerrige og ønsker derfor ikke å vente til november med å få vite kjønnet. Joakim og jeg er veldig enige om dette.

Det er vårt første barn, og nå er alt spennende i utgangspunktet: fødselen, ammingen, hvordan den nye tilværelsen som foreldre blir. Derfor ønsker vi å få å vite kjønnet, så vet vi ihvertfall noe om barnet som kommer. Det viktigste for oss selvfølgelig er at babyen er frisk.

Men om vi holder det hemmelig for dere har vi ikke bestemt oss for enda. Vi får vente og se hva vi føler når den tid kommer ♡

Følg meg gjerne på IG @sara.ij for hyppigere oppdateringer!

 

signature-fonts



Instagram HER

8 kommentarer
    1. Jeg hadde heller ingen anelse, og da jeg prøvde å følge “magefølelsen ” tok jeg allikevel feil. Og så hadde jeg jentemage med gutten, og guttemage med jenta – åpenbart. Skjønner meg ikke på dem som “bare vet” hva det blir.
      Sånn egentlig tror jeg det handler om 50/50 riktig gjetning 😜🤪

    2. Har sååå sterk følelse på at dere får gutt! Morsomt å følge dere ☺️ Håper dere vil dele ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg