Hvordan gikk møtet med svigermor og mor?

Ååh vi hadde det så koselig! Det gikk virkelig bra og jeg tror alle koste seg. Lasagnen ble bra og ostekaken til Joakim var en fulltreffer. Jeg er så glad de endelig har møttes. 9 måneder for sent!! Men det er veldig viktig for meg at de kommer overens. Faren til Joakim er død, og faren min er ikke interessert, så det er veldig fint at Ella i hvert fall får to bestemødre som som liker hverandre og som stiller opp.

Jeg hadde en kjempe fin dag og jeg satt igjen med en veldig god følelse resten av kvelden.

 

 

Svigermor kom også med gaver. Blant annet denne nydelige kjolen med tilbehør på bildet over. Hun kom med flere strikka plagg som jeg kan vise dere litt senere. Men se på den nydelige kjolen da! Lille Ella er så heldig og hun kommer til å bli så fin ♡

Nå gleder jeg meg enda mer til å bli mamma!

 

signature-fonts



Instagram HER

9 kommentarer
    1. Så bra at alle koste seg sammen 🌞Og den rosa kjolen der var helt utrolig nydelig . Ella kommer til å bli såååå fin ❤️

    2. Imorgen er det min tur til å dra på ultralyd ,da får vi forhåpentligvis se kjønnet også ,viss den ikke er for beskjeden da 😀 Håper ikke 😇

    3. Hei!

      Digger bloggen din – fulgte med på «gift ved første blik» og dere er et nydelig par! Så bra deres mødre endelig fikk møttes! ❤️ Hvorfor var ikke faren din interessert? Håper på svar💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg