Hvorfor blogger jeg egentlig?

Hei ❤️

Jeg har nå spurt meg selv det spørsmålet mange ganger. Hvorfor blogger jeg?

Det startet egentlig med at Lykkelig gift ved første blikk gikk på TV, og at jeg fikk mange henvendelser om ikke det kom flere episoder. Svaret var jo dessverre nei, men jeg ville fortsette å dele med dere og vise dere innblikk i livet vårt. Vi hadde akkurat flyttet til Grünerløkka og jeg hadde så mye på hjertet! Jeg har fortsatt mye på hjertet altså. Kommer nok alltid til å ha det.

Uansett, det var noen som foreslo at jeg skulle starte en blogg som heter Kjendisfrue, på moro. Jeg synes det hørtes gøy ut og kjørte på. Nå, tre måneder senere, synes jeg det fortsatt er like gøy og jeg bruker bloggen litt som terapi. Jeg sliter veldig med å fortelle og snakke om mine dype følelser og tanker, og trives best med å skrive dem ned. Det har faktisk hjulpet ikke bare meg, men Joakim å forstå meg bedre. Som for eksempel om mine tanker rundt min far, som du kan lese HER, eller hvorfor denne graviditeten er så viktig for meg HER. Og hvis slike innlegg kan styrke forholdet vårt og i tillegg hjelpe en person der ute også så er det nok for meg. Jeg har ikke noe problemer med å ta dere med inn i privatlivet mitt, jeg gjør det med glede hvis det hjelper noen i samme eller liknende situasjon.

 

 

Jeg blogger altså ikke for pengene sin skyld. Jeg har ikke som mål å bli rik på bloggen. Men jeg blogger for å vise dere både de gode og de dårlige sidene ved livet. Alle har sine skavanker, alle har dårlige dager, og jeg er ikke redd for å vise frem mine. Jeg er lei av bloggere som skal pynte på alt og ikke viser mer enn en side av seg selv.

Jeg kommer til å ha en fast spalte her på tirsdager hvor jeg skriver et personlig innlegg. Jeg er en person som lett låser meg i min egen hjerne og jeg vil derfor bruke litt tid en dag i uken på å grave litt og se hva jeg kan jobbe med og dele. Jeg håper AKKURAT du setter pris på det og hvis du har noe du vil lese om, er det bare å tipse i kommentarfeltet!

Ønsker deg en riktig fin lørdag ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg